CZK /EUR
Vzdělávací webináře I Vitality klub I Registrace I Přihlášení  CZK /EUR



Který mozek je vlastně první?


08. května 2019

Určitě jste to už zaslechli : máme v břiše druhý mozek. Konkrétně ve střevech, kde je více neuronů než v míše, vznikají emoce = hybatelé našeho organizmu. Na základě citů a pocitů se rozhodujeme takřka o všech cílech v našem životě. Ten v hlavě většinou používáme k vymýšlení jak a případně ke zdůvodnění si jejich pořadí. A teď to nejlepší : emoce jsou nám zhusta vnuknuty koloniemi mikroorganizmů přežívajících většinou právě ve střevech. Jedná se přibližně o 100 000 000 000 000 mikrobů. Toto jedno a půl kilo potvůrek si umí prostřednictvím vyvolání správných chutí vynutit například naši nepřekonatelnou noční žravost nebo jiné, ne vždy destruktivní, chování. Čili : posloucháme-li své tělo, komu to slouží? 

Pokud Vám to velí: "vstaň a vyžer ledničku", hovoří k Vám Váš mikrobiom. Tělo Vám ve skutečnosti říká: "mám fakt krutej mikrobiom, vyměnit, vyměnit, nenech se ovládat, blbě to skončí!"

Učiňme rozum velkého mozku rovnoprávným a zkusme ovlivnit, co se děje v našich útrobách! Správným složením stravy, dodáním dostatku minerálů, vitamínů a stopových prvků můžeme spoluurčovat zejména naše zdraví a výkonnost nejen svalovou. Statisíce vědců ve stovkách laboratoří odhalují každým dnem nové poznatky, nicméně základy správné životosprávy platí od nepaměti. A rovněž je čím dál jasnější, že pokud chceme pro nás to nejlepší, musíme sáhnout po přirozené, tradičním způsobem upravované a skladované potravě. Že je současné prostředí tak porouchané, že ani ředkvička ze zahrádky není bez zdravotních rizik? Existuje možnost jak se vymknout diktátu nejen vlastních mikroorganizmů, ale i potravinářských komplexů. Nad informacemi o biologických detailech našeho vnitřního života můžete žasnout na předášce STŘEVA V 1. LINII: http://vitaminyspribehem.cz/zdravi/

zpět na seznam
Na stránkách používáme soubory cookies. Ty nezbytné jsou nutné pro provoz stránek, statistické sbírají anonymní data pro analyzýzu návštěvnosti a marketingové umožní například následné hodnocení nákupu, případně zobrazení relevantní reklamy.

Veškerá data se sbírají a používají anonymně a není možné je spojit s konkrétní osobou.

Nastavení Odmítnout vše Přijmout vše

zavřít








Uložit nastavení
Odmítnout vše
Přijmout vše